utorak, 30. srpnja 2013.

LIP BALM


Kao što vidite, probala sam svašta i možda imam problem, ali ne mogu si pomoći kada je balzam za usne u pitanju. Jednostavno ga moram isprobati. Nije to ni loše, bar vam mogu preporučiti iz prve ruke što je stvarno dobro, da ne lutate po dućanima:). Ovo je moj osobni top pet, točno tim redom!

LUSH - Lip Service je toliko dobar da sam u šoku. Dakle, čini usne najmekanijim ikada i traje i traje. Njeguje, hidratizira i obnavlja. Najbolja moguća kombinacija.




DURANCE - Ancian Rosa lip balm pruža dugotrajnu njegu, jako fino miriše i bogate je teksture. Moj favorit definitvno, posebno u zimskim danima kada miris ruže vraća u proljeće.


APIVITA - Cocoa butter lip balm je idealan za ljeto. Odlična mirisa i guste teksture, na usnama ostaje satima. Meni najbolji apivitin lip balm!

CHANEL - Hydramax lip care idealno hidratizira usne, kao što i sam naziv kaže. Lagana, hydro tekstura i nježan miris su odlična kombinacija, a usne zahvalne.

MELEM - i za kraj je ostao dobri, stari zagrebački melem. Kao što reklama kaže, melem je za cijelu obitelj, pa tako dobro dođe prilikom opeklina, ispucale kože ili uboda insekata. Ja ga volim na plaži, oko očiju i na usnama, kada je koža posebno isušena od sunca i soli.

xx, A


Nema komentara:

Objavi komentar