četvrtak, 15. prosinca 2011.

Druga vrsta

Haj,

Utorak 13.12./Hard Place - a place to be! Naime, tamo se odvijala promocija novog albuma Žanamari Lalić & J'Animals. Preslušala sam album još prije promocije i moram priznati da se meni to sviđa. Jako hrabro od nje što je napravila tako velik zaokret u karijeri. Okupila je oko sebe odlične mlade glazbenike i super mi je što svi rade zajedno na stvaranju novog materijala. To je rock 'n' roll baby! Izdvojila bih "Kreten po malo", "Oteti pa vraćeni" i "Kraj početka" kao stvari na koje sam se pomalo nakačila:). Ono što mi se nije svidjelo u svemu tome je nedostatak onog "spontanog" rock glamura u odijevanju kod Žanamari. Mislim da je trebala malo više i promišljenije poraditi na stajlingu, sorry Žana, ali ne možeš na promociju vlastitog albuma doći u bijeloj majici i crnim tajicama! No, ono što je važno je da ljudi imaju odličan album i od sveg srca im želim uspjeh u daljnjem radu, puno gigova, brojnu publiku i novu, svježu inspiraciju...:)

xoxo

A


 Hard Place

 Žanamari u elementu


Desno: Pađen & ja. Ultimativni fan Azre je došao na svoje :)

2 komentara:

  1. super obozavam blogove citati cu stalno!!!!! ja sam se isto igrala sa blogiranjem sad nemam vrimena al trazit cu te da me naucis kako sta di malo mi je kompl. napraviti sta bi ja tila moram postat bolje informaticki obrazovana! pogledaj http://priscillazelic.blogspot.com/ to sam samo probala uplo. slikice
    joj kad moze caroline i chiara zasto ne bi i mi!
    samo pisi sigurno ce biti zanimljivo!!!!!!!!!!
    coki cmokiiii
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, dragić! ako bilo što trebaš smao pitaj...ljubac

    OdgovoriIzbriši