subota, 31. prosinca 2011.

Juha od celera :)

Bok dragi moji,

Zadnji dan stare godine sam odlučila ispratiti jednim receptom koji okrepljuje tijelo i dušu. Početkom ove godine sam prvi put radila juhu od celera i osvojila me na prvu žlicu :). Celer je izrazito zdrav, bogat je vitaminima A, B i C, folnom kiselinom, magnezijem, kalcijem, željezom i aminokiselinama. Postoji još niz razloga koji idu u prilog celeru, a meni je ovih dana posebno draga juha od celera jer oporavlja, rekordnom brzinom, od mamurluka i smiruje želudac od silne hrane koju smo unijeli u sebe ovih dana. Evo recept, pa uživajte!

SASTOJCI
700 g korijen celera
1  krumpir (cca 160 g)
1 luk (cca 130 g)
700 ml vode
maslinovo ulje
sol
papar
¼ limuna sok

  • Celer ogulite i narežite ga na kockice. Isto napravite s krumpirom.
  • Luk nasjeckajte pa ga pirjajte na maslinovom ulju dok ne uhvati zlatnu boju.
  • Dodajte narezani celer i krumpir, pa sve nastavite pirjati još par minuta.
  • Dodajte vodu, malo soli i papra i nastavite kuhati na laganoj vatri.
  • Kuhajte dok povrće ne omekša.
  • Kad je povrće mekano sve usitnite štapnim mikserom u gustu, kremastu juhu.
  • Po želji dodajte još vode ako vam je juha previše gusta.
  • Doradite okus solju i paprom pa umiješajte i sok od ¼ limuna.


p.s. Želim vam zdravu & sretnu Novu 2012.!

love

A

recept je skinut s bloga:  http://voce-povrce.blogspot.com/2010/11/juha-od-celera.html na kojem možete pronaći mnoštvo divnih & zdravih recepata i inspirirati se! :)

Nema komentara:

Objavi komentar