petak, 9. ožujka 2012.

Lei Lou by Aleksandra Dojčinović

foto: Mare Milin za Extru

Ime koje u modnom svijetu znači uspjeh, ženstvenost, kvalitetu, ali i dobro promišljen marketing. Alex iza sebe ima iskustvo, rad i predanost što se vidi iz svakog njenog odijevnog predmeta. Stoga i ne čudi što većina  ženske populacije žudi za bar jednim komad odijeće s njenim potpisom. Na idućem Fashion.hr-u predstavlja čak dvije kolekcije koje s nestrpljenjem očekujem :).
U intervjuu niže pročitajte što nam je Alex pripremila za nadolazeći Fashion.hr i sezonu jesen/zima 2012/2013.



Već dugo radiš kao dizajnerica, dođe li ikada do zasićenja?
U mom poslu svaki je radni dan novi izazov, niti jedan nije isti i ako se tako postaviš mislim da nikako ne može doći do zasićenja. Čak i u nekim teškim trenucima samu sebe uvjerim da je to u poslu sasvim normalno, jer kao i životu ni na tom polju ne može uvijek sve prolaziti idilično. Smisao uvijek pronađem u nečem novom, okrenem se novim poslovima, bolje isplaniram vrijeme, odmorim se i problemi nestanu. A kad mi ponestane inspiracije uvijek je negdje pronađem, ili ona pronađe mene.


Tvoja odjeća slavi žensko tijelo i ženstvenost, pa jednako lijepo stoji curama s oblinama i mršavicama. Je li to možda tajna možda zašto su sve žene naprosto lude za tvojim potpisom?
Sigurno je to jedna od tajni zašto žene vole moj dizajn, zašto se dobro osjećaju u mojim haljinama, ali druga vrlo važna stvar je ta što one, ulogom u Lei Lou haljinu dobiju komad odjeće koji mogu nositi mnogo puta, u svim životnim situacijama, bilo na kavicu na špici na balerinke ili bajkerske čizme ili na večer, za vjenčanje ili neku drugu njima važnu životnu priliku, naravno na štikle.



foto: Goran Matijašec za Extru

foto: Goran Matijašec za Extru



Koliko je marketing bitan jednom dizajneru?
Jako bitan, jer su moda i marketing danas usko vezani, o čemu nas gotovo svakodnevno uče poznati i već dokazani svjetski dizajneri, koji unatoč tome što su planetarno popularni i dalje pomno osmišljavaj svoj marketinški plan, bitan im je pozitivan PR u medijima, pažljivo biraju svoje suradnike. Trudim se u hrvatskim okvirima marketing i modu u mom slučaju udružiti na najbolji mogući način, u čemu mi pomaže moj tim suradnika, a najviše moj PR savjetnik i prijatelj Davor Grgin.




Koji su tvoji IT komadi za sezonu proljeće/ljeto?
Kada su u pitanju boje moji favoriti su pepermint zelena, kombinacija tirkizne i crvene, kao i narančaste i plave. Mislim da se moda pedesetih godina vraća na velika vrata, a samim time i špic salonke, lakirane balerinke, puno čipke, ceker torbice i sandalice, pencil suknje s volanom, visoki struk, mašnice, krupan, upečatljiv i glamurozan nakit i na sve to voluminozne frizure.


Možeš li nam otkriti što si nam pripremila za nadolazeću sezonu?
Raduje me moja prva suradnja s Doveom, a kolekcija koju će na toj reviji nositi poznate hrvatske modne blogerice biti će u najvećoj mjeri preslika mog privatnog stila. Biti će to jedna vrlo urbana kolekcija u kojoj će se takve žene moći vrlo lako prepoznati. Na mojoj već tradicionalnoj reviji na Fashion.hr-u predstaviti ću kolekciju za hladne dane u crno-bijelim kombinacijama i tonovima crvene i smaragdno-zelene, s materijalima koji će biti trodimenzionalni, ali i od svile, krzna, kože... i kolekcija će možda biti nešto manje romantična od onih koje sam radila do sada, ali ništa manje ženstvena.





S obzirom na brojne obveze, je li teško uskladiti poslovno i privatno?
Mislim da nikome tko je prezaposlen, a ja jesam, nije lako odvojiti poslovno od privatnog, ali se trudim slobodno vrijeme i vikende provoditi s dragim ljudima, koje preko tjedna možda malo zanemarujem. No, zato se kod mene doma nerijetko subotom i nedjeljom okupe cure, ja sam zadužena za kuhanje ručka, a one za desert, nakon čega u mom dnevnom boravku pretresemo sve dnevne i tjedne događaje.



Do idućeg čitanja,

A



Broj komentara: 5:

  1. Bas ima predivne stvari, sve mi se svida! :)
    I ona je bas lijepa zena.. :)
    Super post!

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam njene haljine....odličan intervju :))

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala cure! alex je divna, a takav joj je i dizajn :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super intervju. A Alexine haljine su mi božanstvene. Sve čekam neku svadbu ili tak neš da si nešto ubodem. Ako ću se opet udavati za mog čovjeka (što bi bilo ravno treći put za istoga), svakako bih to htjela uraditi u njenoj haljini... Ilina

    OdgovoriIzbriši