srijeda, 4. siječnja 2012.

JET LAG

Bok dragi moji,

Iako ju pratim od samog početka, nedavno mi je na fejsu privukla pažnju jedna dizajnerica i jedna haljina(koja je morala biti moja - sudbina :-P). Ona je Jasmina Arnautović i stoji iza brenda JET LAG, a s prošlom kolekcijom Antarctica je ostavila sve bez daha - i muškarce i žene. Dok sam bila na probi haljine malo smo pročavrljale :)

Koliko dugo je JET LAG na tržištu? Otkud ime JatLag?
Ideja o stvaranju branda postoji od samih početaka mog kreativnog stvaranja. Nakon srednje škole i studiranja dizajna na TTF-u, odlučila sam da robu koju dizajniram plasiram pod nekim imenom, a da to nije moje ime i prezime. JET LAG je službeno na tržištu od prvog predstavljanja na proljetnom Cro-a-porteru prošle godine.

U posljednjoj kolekciji su dominirale siva i crna, slojevitost, vunene tkanine isprepletene u tople džempere i modni dodaci. Što te inspiriralo?
Volim se inspirirati različitim mjestima i kulturama.Moje su kreacije prvenstveno fokusirane na uličnu modu. Najviše volim dizajnirati i šivati casuall, svakodnevnu odjeću, koja je funkcionalna/multifunkcionalna, sa detaljima avangarde. Željela sam da i ime branda bude u tom nekom urbanom duhu. S obzirom na globalizaciju htjela sam da bude internacionalno, pa je tako nastao JET LAG. Ime koje će jednog dana, nadam se, opravdati svoj cilj i pronaći kupca i van naših granica.

Karakteristike tvog dizajna su nosivost i multifunkcionalnost, što je pravo osvježenje na našoj modnoj sceni zatrpanoj večernjim haljinama. Prepoznaju li to Hrvatice i kupuju li hrvatski dizajn?

Pošto se JET LAG inspirira različitim mjestima, nakon prve kolekcije koja je bila inspirirana Kinom i pagodama, ovaj put to je bio Južni pol, Antartica. Birala sam tkanine i pletiva za pravu ledenu zimu. Tako su nastali i modni dodaci; vunene rukavice i kapice s ušima. Odlčila sam se igrati s različitim sivim tonovima, teksturama, te bijelom i crnom.
Drago mi je da mogu reć da Hrvatice i Hrvati cijene hrvatski dizajn ,i kupuju:)

Gdje vidiš JET LAG za nekih 5-10 godina?
Nadam se da će JET LAG za 5-10 god i dalje putovati ;D

Hugs & Kisses

A












Broj komentara: 13:

  1. Haljina je stvarno predivna! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasmina stvarno ulaže puno truda i ljubavi u svaki komad. Materijali su izuzetno kvalitetni, a cijene pristupačne. Bože, ja zvučim ko pr :P

    OdgovoriIzbriši
  3. predivne stvari Od Jasmine.
    Divno ti stoji ova haljina :)

    OdgovoriIzbriši
  4. haljina je divnokrasnobajna kao i ti sama!

    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi komadi su stvarno genijalni!
    Prva galjina ti stoji savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne stvari! Jasmina je sjajna, kreativna i njeni radovi su zaista posebni! I sve ti super stoji, Anita!!! :)

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Haljina je predivna,super ti stoji ;)

    http://featuringfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši