srijeda, 5. rujna 2012.

Ella Dvornik: "Obožavam modu, ali samo onu koju si sama stvorim."

Evo, zbog ovakvih postova mi je neizmjerno drago što imam blog. Omogućava mi da pišem o posebnim, zanimljivim i nadasve talentiranim mladim ljudima.

Iako, vrlo dobro, svjesna tereta glumačko-glazbenog nasljedstva, Ella Dvornik hrabro kroči u nemirne glazbene vode i razvija svoj osebujan stil. Kaže da su joj granice lijepe naše itekako premalo za ono o čemu ona sanja. Malo po malo gradi svoju glazbenu karijeru prihvaćajući sve izazove koje vrijeme nosi. Više u intervjuu niže...


Kao mlada glazbenica, u relativno nezreloj sredini, što smatraš da je potrebno za uspjeh?
Biti drugačiji, ali potpuno drugačiji! Brijat svoje, pucat visoko, i ostati pozitivan.


Što bi radije; bila poznata i ne radila ništa ili bila anonimka i radila prejebene stvari?
Rađe bih bila što jesam i radila prejebene stvari hahaha! Navikla sam se sad na život kakav je, ali kad odem negdje gdje me nitko ne zna totalno se izgubim i postanem luda XD, jer znam da što god da napravim, nikad nitko neće saznati...i to je super! Možeš se bacati po cesti i bit idiot i nikad te neće fotkat i stavit u novine, jer si tamo vani netko običan.




Koju mjuzu trenutno slušaš i što imaš obučeno na sebi?
Slušam upravo sada peggy lee- good day, imam plavu majicu i deku oko struka.


U kojoj količini te moda privlači? Jesi li opterećena njome? 
Da, opterećena sam jer nema ničeg za mene u Hrvatskoj. Da sam bilo gdje drugdje bilo bi mi lakše. Obožavam modu, ali samo onu koju si sama stvorim.

Koji ti je najdraži komad robe u ormaru?
Dobro pitanje... i sad ću dati najdosadniji odgovor ikada. Crna majica....fuck it... ide na sve!




U kojem trenutku si rekla sebi: "Želim biti glazbenica."?
U trenutku kada su se svi molili bogu da ne postanem >:). Hahaha šalim se, to meni ide još od osnovne škole, plesanje pred ogledalom i to...Samo sam se htjela dovest u red, jer nisam bila zadovoljna svojim imiđem.

Imaš li tremu prilikom javnih nastupa?
Umirem... umrla sam jednom, a nije bilo puno ljudi... ne znam kako ću izdurati da ostanem normalna, počne me grkljan boliti od treme. Sad je sve šećer i med, al' kad će trebat stati i otpjevati...brrrr...3 pive.


Što si želiš u budućnosti?
Sve što nikad nisam imala...miran život, puno inspiracije i stabilnu vezu .


Ellin fan page možete pronaći ovdje...http://www.facebook.com/elladvornik?ref=ts

xx, A

Nema komentara:

Objavi komentar