Neutaživa
žeđ za ornamentikom, uvijek protkanom baroknim duhom nekog dalekog svijeta
mašte, ukazuje na beskrajnu inspiraciju za nove Micica ogrlice, broševe,
prstenje, narukvice. Kroz prepoznatljiv jezik
oblikovanja nakita, Micica je u novoj kolekciji potražila motive u prirodi, njezinim
godišnjim dobima, mirisima i bojama, šumskim stvorenjima. Razaznajemo tako
oblike runolista, jelenjaka, rogova, ptičica. Njima dominira jesenski kolorit,
zagasito crvenih i smeđih tonova. Punijom bojom i formom isprepletenih vitica,
Micica iznova nudi ključ u srce samouvjerene i snažne, nježne i snene žene. Na
šeširu, haljini, bluzi, marami, raznih materijala, boja i uzoraka, Micica
suptilno uvlači u razigrani svijet likova i predmeta, otkrivajući šumske priče
nekog stoljetnog sna.
Recept:
1 kg
mašte
2
žličice dobre volje
1
prstohvat snenosti
*peći
dok se na površini ne pojave ilustracije Moglina, lebdećih satova, prinčeva,
ribica…
Kampanja proljeće/ljeto 2013 snimljena je u baroknoj palači šećerane Rikard Benčić u
Rijeci, a njeno je zaštitno lice Sendy O (Talia models), za čiju se frizuru
pobrinula She cuts your hair, dok Doris Fatur potpisuje fotografiju.
Ovom
Micica kolekcijom predstavljen je i novi vizualni identitet brenda kojeg
potpisuje dizajnerski duo Šesnić & Turković.
Micicu možete kontaktirati ovdje micica.studio@gmail.com i ovdje https://www.facebook.com/micicastudio?ref=ts&fref=ts
xx, A
Nema komentara:
Objavi komentar