četvrtak, 8. svibnja 2014.

MICICA proljeće/ljeto 2014.



Buđenje oduvijek sa sobom povlači pronalaženje vlastitog identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje.  U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fataleLauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti, kroz svoje Ja.


 Putovanjem kroz vrijeme, maštu — nadrealne, surealne i realne prostore — Micica zaziva prostore noira, gdje je ovoga puta i postavila svoju kampanju za novu kolekciju.




Novo lice noir kampanje je Nives Vincic (Talia model), a za frizuru i šminku zaslužne su cure iz Beauty&mess Martina i Vesna).



Novu kolekciju imat ćete prilike vidjeti i kupiti već ovog vikenda u Zagrebu, na Regionalnom sajmu mode Zona45  od devetoga do jedanaestoga svibnja, na Trgu bana Jelačića, a možete ih pronaći i na Fejsu https://www.facebook.com/micicastudio?fref=ts


xx, A

Nema komentara:

Objavi komentar