utorak, 20. svibnja 2014.

LOGOMANIJA


Nakon više od desetljeća skrivanja, prikrivanja i ne-daj-bože isticanja, logomanija se vratila na široka vrata. Posvuda nas bombardiraju razni natpisi, stihovi, kultne izjave, te imena brendova divova. Kao da su dizajneri, nakon svih ovih godina "šutnje", odlučili vrisnuti te izbaciti sve svoje misli na tkaninu. Hoće li logomanija biti još jedan od trendova koji se vratio i nestao brzinom munje, vrijeme će pokazati. Zasad još uvijek uživamo u njezinoj prisutnosti. 







ID STORE, Split

ID STORE, Split

ID STORE, Split

LOLA.tees

LOLA.tees

LOLA.tees

xx, A

utorak, 13. svibnja 2014.

Skin and bones

All worn out and nothing fits
Brennivin and cigarettes
More I give the less I get
But I'm all set, I'm all set






haljina: Asos/torba: Lovely bags/cipele: Asos/ogrlica i narukvica: Sexy Plexy/naočale: Thierry Lasry Bilic vision optički centar
foto: I.V. Zagreb 05/14



xx, A

četvrtak, 8. svibnja 2014.

MICICA proljeće/ljeto 2014.



Buđenje oduvijek sa sobom povlači pronalaženje vlastitog identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje.  U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fataleLauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti, kroz svoje Ja.


 Putovanjem kroz vrijeme, maštu — nadrealne, surealne i realne prostore — Micica zaziva prostore noira, gdje je ovoga puta i postavila svoju kampanju za novu kolekciju.




Novo lice noir kampanje je Nives Vincic (Talia model), a za frizuru i šminku zaslužne su cure iz Beauty&mess Martina i Vesna).



Novu kolekciju imat ćete prilike vidjeti i kupiti već ovog vikenda u Zagrebu, na Regionalnom sajmu mode Zona45  od devetoga do jedanaestoga svibnja, na Trgu bana Jelačića, a možete ih pronaći i na Fejsu https://www.facebook.com/micicastudio?fref=ts


xx, A