petak, 28. prosinca 2012.

Snaga prirodne kozmetike

Posljednjih devet godina koristim isključivo prirodnu kozmetiku i, bila to marketinška obmana kako neki kažu ili ne, prava istina je da mojoj koži jako paše za razliku od one konvencionalne. Prvi doticaj s prirodnom kozmetikom sam imala u Ljubljani kada mi je na snimanju naš poznati vizažist, sa stalnom adresom u Beču, Boris Čavlina otkrio dr.Hauschku. Kasnije je Hauschka došla i kod nas, nakon čega su je slijedili i drugi proizvođači prirodne kozmetike poput L'occitane-a, Welede, Apivite, Melvite i Durance-a.

Danas nam se puno toga nudi i, prava je sreća i privilegija što, mogu dosta toga isprobati, a isto tako i selektirati što meni osobno najviše odgovara od proizvoda. To naravno varira od godišnjih doba i potreba moje kože, no postoje neki proizvodi koji su prisutni tijekom cijele godine i koje jednostavno obožavam.

Dr.Hauschka: Neem ulje za obnavljanje noktiju/tonik za lice koji smiruje i obnavlja kožu/krema za čišćenje lica/melem za usne/deodorant fresh

Durance: balzam za usne ruža/krema za ruke verbena/krema za ruke maslina/losion za tijelo lavanda

Apivita: gel za tuširanje jasmin/serumi za lice

Weleda: ulje za tijelo arnika/gel za tuširanje nar/ulje ua tijelo nar/pasta za zube morska sol

xx, A







1 komentar:

  1. Igrom prilika sam koristila Dr. Hauschka kremu za tijelu. OMG. Koja je to krema, koji prekrasan miris!

    OdgovoriIzbriši