ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Alduk by GALKO

Nedavno sam zapazila kožne torbe koje su jedna ljepša od druge. Da moram birati, ne bi bilo lako.
Hrvatska tvornica kožnih modnih proizvoda Galko odlučila je udružiti snage s poznatim i priznatim modnim dizajnerom Aldukom te zajedničkim snagama izbaciti na tržište jednu nadasve zanimljivu kolekciju.

Kolekcija je savršen spoj Aldukovih militarističko strogih linija, te Galkove vrhunske izrade i brige oko svakog detalja. Ne znam kako vi, ali ja sam oduševljena!









Torbe možete pronaći i pogledati na netu ovdje http://www.facebook.com/I.ALDUK i ovdje http://www.facebook.com/galkoleather?ref=ts&fref=ts, a ako ste u Zagrebu prošetajte do Frankopanske 5/II. ili Radničke 55.

xx, A

2 komentara:

  1. Divne su :) Pogotovo ove croc i prva po redu. Moram priznati, neke svjetski popularne i basnoslovnih cijena bi se mogle posramiti pored ovih, jer su drugačije, posebne i čini mi se kvalitetne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja sam oduševljena! Dosad su mi Galko torbe bile rezervirane za poslovne žene srednjih godina, no Alduk je unio taman dozu mladenačkog štiha <3

    OdgovoriIzbriši