subota, 3. studenoga 2012.

Staro voli novo










dolcevita: Zara, suknja: vintage, gležnjače: Guliver, torbica: hand made, sako: krojačica mi ga je sašila prije cca 8godina, mačije uši/sova prsten: Accessorize, čipkaste hulahopke: Calzedonia


Love, A

Broj komentara: 7:

  1. Auuuh, predobro ! Torba mi je vrh !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti, torba je rođendanski dar od jednog prijatelja i baš je volim! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. savršena vintage kombinacija za jesen. Sviđa mi se jako. pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, zanimljiva kombinacija vintage suknje s novim stvarima! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čovječe kako si prelijepa *-*
    Posljednja slika kao iz nekoga časopisa!! :)
    Uši <3

    OdgovoriIzbriši
  6. predobro! i svida mi se jako nova boja kose.. predivna si mi! :))

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. prsten,torba, čarapice, fotke.. sve je nice! Nice, nice outfit!

    OdgovoriIzbriši