nedjelja, 11. studenoga 2012.

Sonja Lamut: "Dok prizivam kraj tekuće kolekcije, iduća mi već puše za vratom."


      Sonja Lamut nije tipična mlada djevojka; ona ne čita knjige i ne gleda televiziju, nema word i škrta je na riječima, pogotovo kada su intervjui u pitanju :), ali zato stvara čarobne komade odjeće koje svaka žena želi u svom ormaru. Voli Vinkovce jer mirišu na dom, a što misli o modi, trendovima i svojoj posljednjoj kolekciji pročitajte u intervjuu.

     
      Jesi li štreber ili radiš sve u zadnji tren, kada je priprema kolekcije u pitanju?
      Počnem kao štreber, završim kao kampanjac. Možda je u pitanju samo loša organizacija vremena. :)


Koje su bile glavne smjernice ili nit vodilja u posljednjoj kolekciji?
Dugo su mi se perle kotrljale po robi u nedefiniranim oblicima, a istovremeno sam prolazila kroz ne baš laku emotivnu fazu, te su valjda same od sebe "kipile" da ih formiram u suze, u kapi. Ali nisu sve te suze tužne!





Koliko traje proces izrade jedne kolekcije (sati, dani, mjeseci)? 
Dok prizivam kraj tekuće kolekcije, iduća mi već puše za vratom. Uzme ona dobar dio života. Mjeseci su u igri.

      Može li se u Hrvatskoj živjeti od modnog dizajna?
Ja vjerujem da može. I pokušavam isto.





Što te najviše inspirira? 
      Ulica.

      Imaš li želje stvarati izvan granica Hrvatske?
      Imam dovoljno ideja, planova , ali i volje i želje za cijeli svijet. Bože daj!
   




Koji je tvoj IT komad ovu jesen/zimu?
Kaput koji dozvoljava dovoljno slojeva pod sobom, a sam za sebe govori dovoljno.

      Najisplativiji komad odjeće/obuće u ormaru koji imaš?
Kaput i čizme koji već 5 godina nemaju konkurencije.

      Koliko pratiš trendove?
Nije svaki trend i meni trend, ali volim pogledati.


     foto: A.D.
   NAJ 5

Knjiga - ne čitam
Film - ne gledam
Pjesma/bend - volim romsku glazbu
Jelo - slatko
Grad - Vinkovci, jer mirišu na dom.

SOEL fw 12/13

SOEL fw 12/13


Soel by Sonja Lamut showroom možete pronaći u Novoj Vesi 84 u Zagrebu i na netu ovdje: http://www.facebook.com/pages/SOEL-by-Sonja-Lamut/246274392135101?ref=ts&fref=ts


xx, A 

2 komentara: