nedjelja, 7. travnja 2013.

Cro A Porter - sasvim subjektivno

Sinoć je završio XI. Cro A Porter koji nam je ponudio četiri dana vrhunske mode u predivnom i prikladnom okruženju prostora za ljude i umjetnost, Lauba. Godinama sam dio te modne priče, a u zadnje vrijeme sam backstage zamijenila prvim redom iz čiste znatiželje i mogu slobodno reći, da je ovo jedan od boljih izdanja CAP-a. Moja draga kolegica Petra je bila u pravu kada je rekla da je ovo neka vrst novog rođenja CAP-a, i definitvno, ova posljednja četiri dana tamo se rodila neka nova, svježija, poletnija energija. Niže u galeriji možete vidjeti moj subjektivni odabir dizajnera koji su me oborili s nogu. Moram priznati da dugo nisam vidjela ovoliku količinu odličnih ideja, kreative, kvalitete i vrhunskih rezultata timskog rada na jednom mjestu. Čestitam svima koji su sudjelovali u ovoj modnoj bajci! :)
 

Manuel Maligec - dečko koji je na samom početku svog stvaranja  i koji nas je sve ostavio bez daha pročišćenom, senzualnom i nevjerojatno ženstvenom kolekcijom. Manuel definitvno poznaje žensko tijelo i svojim kreacijama mu komplimentira na najbolji mogući način.

Madam Demode - Viktorija je godinama dosljedna svom stilu, avangardi s malim pomakom. Ja obožavam njenu svježinu i energiju koje svaki put pokaže na pisti.

Tatjana Pantoš - još jedno svježe lice na sceni. Prošlogodišnja pobjednica Fashion Incubatora nam je pokazala svoj doživljaj Afrike, i meni se čini, sjajno to izvela. Seksi kreacije od kože i svile, spretno ukomponiranih životnjiskih uzoraka, su savršene za toplije dane koji nam stižu.

XD Xenia Design - uvijek svoja, uvijek izvrsna, Ksenija nam je ovog puta predstavila svoje viđenje mode za sezonu jesen/zima 2013./2014.. U svom prepoznatljivom stilu predstavila je XD ženu 21. stoljeća, koja je samostalna, moćna i odvažna.

Tamara Bombardelli - čini mi se da je ovo prva Tamarina samostalna revija kod nas i moram reći da je rasturila. Naime, Tamara je prikazala nježnu stranu jedne darkerice sa snažnim komadima koje ćete obući ako želite ostati zamijećeni.

Begović i Štimac - je dvojac koji je tek zakoračio na modnu scenu, a s kolekcijom prikazanom na CAP-u čini se da imaju još puno toga za reći. Meni osobno se jako sviđa što dečki rade, jer je mladenački neobuzdano, lepršavo i obećavajuće.

Matija Vuica - je prikazala kolekciju protkanu svilom, čipkom i tilom i odvela nas u čarobni svijet vila. Za sebe mogu reći da sam svaku njezinu kreaciju s ovog CAP-a poželjela u ormaru!

Arileo - dvojac iz Splita, dobro poznat modnoj ekipi, za proljeće/ljeto predlaže bijelo, jake boje, seksi krojeve i must have ove sezone - kombinezon!

Ivan Ledenko - čarobnjak kada su cipele u pitanju, me je ovaj put potpuno oduševio. Cijela kolekcija pršti od boja, ludih kombinacija i vrtoglavih potpetica. Samo, problem je, koji par odabrati..divne su sve!;)

SOEL by Sonja Lamut - Sonja nas je već razmazila i navikla da rijetko griješi. Tako je bilo i ovaj put. Retro look, pastelne boje i neon su ono što obilježava njenu kolekciju za sezonu proljeće/ljeto. Još jedna nježna, ženstvena kolekcija me je osvojila!

Boris Pavlin - kao i svaki put do sada, Pavlin nas je odveo u bajku, u neki bolji, ljepši svijet. Svaka kreacija je razrađena do najsitnijeg detalja. Dizajner nam je pokazao svu raskoš materijala koje je koristio, i to vrlo uspješno.
Zigman - uvijek vrckavi i iznimno talentirani Zigman je prikazao ženu koja je spremnu za koketiranje, zabave i ljeto. Originalni i maštoviti printevi, zaigrani krojevi i smjele kombinacije ono su što obilježava Zigman sezonu proljeće/ljeto 2013.

Lokomotiva - po meni, dosad najzrelija Lukina kolekcija. Vjerujem da je tome kumovala njegova partnerica Lana Puljić, koja mu se odnedavno pridružila u stvaranju zajedničkog modnog brenda Lokomotiva. Lana je uspjela iz Luke izvući ono najbolje i stvoriti jedan snažniji i konkretniji modni proizvod.
Teo Perić za MAK - Iskusna i mudra Nada Makjanić Kunić, koja stoji iza brenda MAK, je vrlo dobro znala što radi kada je angažirala talentiranog Perića. Iz sezone u sezonu, Perić nam prikazuje jako retro, nježnu, ali sigurnu u sebe, ženu koja zna što želi, te svojim nepogrešivim stilom osvaja cijeli svijet. 


foto: Goran Matijašec za www.buro247.hr
xx, A

Nema komentara:

Objavi komentar