utorak, 7. veljače 2012.

Čaša zdravlja

foto izvor: mysanantonio.com

Ovu zimu ne izlazim iz kuće bez home made voćnog shake-a. Jednostavno je, ukusno i zdravo. Postoji milijun kombinacija, a ova je meni najdraža:

Narežite na kockice jednu naranču, bananu i jedan tanki kolutić svježeg đumbira. Sve to stavite u blender, prelijte s rižinim mlijekom(može biti i obično) i gelom aloe vere, te ubacite par listova svježeg peršina. To je to! Adio gripa :)

xx

A


Broj komentara: 5:

  1. ja nagovaram decka vec mjesecima da kupimo sokovnik :) izgleda da se boji zelenih sokova u koje bi ja uz voce ubacila i spinat i mrkvu i sve sto mi dode pod ruku :)

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahaha ja svog čak uspijem nagovoriti da popije malo kad je ovako klasičan spoj namirnica u pitanju, dobro, đumbir mu podvalim:). no, išta što je zeleno, nema šanse...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. nećete vjerovati, ali mene je moj zapravo počeo maltretirati sa tim zdravim sokićima, dok nisam usvojila tu naviku, ali najzelenije što stavljam je kivi... one lisnate stvari su za salatu, a ne fini sokić... ;) da me na to nagovori, trebat će mu još puuuuuuuno vremena. (i živaca) ;)
    Stela

    OdgovoriIzbriši
  4. Mljac....ovo je zbilja divno! Morat ću probati! Ja obožavam od banane i rižinog miljeka, a dodam i mrvicu vanilije ili sa borovnicama, a ovaj ću svakako probati! Ja svom dragom podvalim (važno da je pasirano ili sitno naribano), pa ni ne pita što je, tako je jučer ručao rižoto sa piletinom, curryjem i ("NEVIDILJIVIM" -čitaj: naribanim tikvicama -ali njih nismo spomenuli za ručkom!)! hahahaahahaha ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. izvrstan recept, hvala, jutros sam ga isprobala. osim što je jako zdrav, paše u ova iznenađujuće hladna jutra, đumbir baš lijepo ugrije.

    OdgovoriIzbriši