četvrtak, 16. veljače 2012.

Priroda liječi

Već dugi niz godina se educiram o zdravoj prehrani, pa je tako i moj diplomski rad prije cca 2 godine bio na temu "Ekološka poljoprivreda u Hrvatskoj" koja je kod nas još uvijek u povojima i prolazi sve one tipične dječje bolesti. Ono što je meni isto jako bitno i na što mi nije žao potrošiti novce je prirodna iliti organska kozmetika. Neki će možda reći(npr. moj dečko) da je to sve samo dobar marketing i ništa više, prevara, ali mene tješi kad vidim eko certifikat na proizvodu i porijeklo sastojaka, jer sam upoznata s tim koliko je teško dobiti taj isti certifikat. Raduju me nastojanja pojedinaca da nešto poduzmu i učine proizvode kvalitetnijim i zdravijim, a rezultate itekako vidim na svom licu, kosi i tijelu. Prošle godine sam nakon godina vjernosti dr.Hauschka-i prešla na Weledu promjene radi i moram priznati da sam neizmjerno zadovoljna sa svim njihovim proizvodima. Više o Weledi u nekom idućem postu.


Ovaj post posvećujem svojoj dragoj kolegici koja je odlučila praviti sama svoju kozmetiku, ali tu i tamo izađe ususret i prijateljima pa im spasti život (čitaj: sinuse) sa svojim homemade proizvodima. Malo sam pročavrljala s Lanom o tome što sve pravi u svojoj kuhinji...

Kako si uopće došla na ideju da sama radiš kozmetiku?
Prije nekoliko godina dijagnosticirana mi je jedna vrsta dermatitisa i kako ništa od komercijalne kozmetike
nije uspjelo riješiti niti ublažiti moj problem s kožom odlučih uzeti stvari u svoje ruke i probati naći nešto prirodno i funkcionalno. Sada napokon živim bez bolova i lošeg izgleda kože.

Koje sastojke najčešće koristiš?
Uglavnom su to bilja i eterična ulja. Pravu biljku tek tu i tamo maceriram u nekom ulju, npr. korjen mrkve u sezamovom ulju koji je odličan za kožu tokom sunčanja.

Praviš sve, od melema, šumećih kupki pa do krema za lice, ruke, stopala, te ulja i losione za tijelo. Isplati li se to danas kad sa polica vrište šareni proizvodi po relativno niskim cijenama?
Da, radim to, i iskreno, guštam u svakom novom proizvodu. Financijski se nimalo ne isplati jer kvalitetna ulja koštaju puno, ali meni je cilj osigurati samo najbolje za svoju kožu. Svatko od nas izabrat će što mu najboje odgovara. Proizvodi s polica možda avršeno dobro služe ljudima koji nemaju nikakvih problema s kožom, no meni i ostalima koji muku muče, takvi proizvodi mogu još više naštetiti. S obzirom da mi je prirodna kozmetika jedina dala pozitivne rezultate nastavit ću je koristiti koliko god da koštala.

Misliš li da kod nas ljudi postaju sve više svjesni negativnih posljedica nepravilne prehrane, agresivne kozmetike i stresnog načina života?
Da, sve je više ljudi svjesno toga, no malo tko će zbilja pokušati nešto promijeniti. Većinom je u pitanju novac, ljudi će uvijek ići za tim da potroše što manje na ovakve stvari, a i ljenost i skepticizam tu igraju veliku ulogu, nažalost.

I za kraj, što priželjkuješ za LunaLine u ovoj godini?
Zapravo ne priželjkujem ništa :). Nadam se samo da će ljudi uvidjeti probleme koji su posljedica krivog načina života i poduzeti nešto za sebe i svoje zdravlje.



Love,

A

Broj komentara: 5:

  1. Odlična ideja za svoju kozmetiku. Ja sam takodje ljubitelj prirodne organske kozmetike<3

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka joj cast..
    ja koristim Just i jako sam zadovoljna! Tea tree krema mi je sredila lice u nevjerojatno brzom roku!

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. svaka čast na homemade kozmetici! :)
    ja imam sreće i nemam nikakvih problema s tenom (kuc-kuc o drvo) i koristim samo baby kremicu..hhh!
    Dora

    OdgovoriIzbriši
  4. super kad je netko tako poduzetan a uz to i kreativan. Za njenu nisam još čula ali dakako da mami,a Weledu već dugo koristim i ne pašu mi svi mirisi znaju biti svarno jaki, ali bez kreme za ruke ne idem nu 5metara od stana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam nikad probala tu kozmetiku. veselim se sljedećem postu :) ps.da li koristiš i njihove šampone?

      Izbriši