srijeda, 22. veljače 2012.

Patientia







 Slikano u Mavarštici na Čiovu 19.02.







Iako si samozatajno rekao da te ne potpisujem, Darko hvala za fotkanje! Love u!

Pusa

A

Broj komentara: 14:

  1. predivne fotke...plaža zimi je toliko posebna! super ti je suknja! big like! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ništa ljepše od ugođaja mora zimi - tada se tek očituje njegova tirkizna površina i sutoni su lne ledenožute boje! Predivno!

    FOtke su divne i sjajno izgledaš u ovoj kombinaciji crno -bijelo! (suknja je obožavajuća)! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. merci! istina, nema ljepše od mora zimi. zapravo, mene uvijek to more smiruje, opušta i veseli:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasne slike! :)
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. more.. ooo moreee.. vadiš mi mast! grrr ;)

    prelijepa si kao i uvijek. a suknja! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. predivne slike! lijepa si! ove slike sa strane su hot!!

    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne slike,svaka čast fotografu! a ti divno izgledaš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam puno. more zimi je jako inspirirajuće! drago mi je da vam se sviđaju fotke :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. mene stajling odusevljava!!doduse sve sta obuces mi je toliko jednostavno i lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. @Sara, tnx:). To na meni je crni body iz Name, suknja vintage, a čizme Zara.

    OdgovoriIzbriši
  11. super izgledaš! ;)

    http://featuringfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo je naj super plaža i slike su super!!!!!

    OdgovoriIzbriši