ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Robert Sever: pozitivna energija i osmijeh nikad ne izlaze iz mode


Donosim vam mini intervju s neizmjerno kreativnim i produktivnim, te meni posebno dragim Robertom Severom. Priča o godini punoj izazova i novih uspjeha, te budućim planovima! Stay tuned ;)



Prošle godine našao si se u jednoj novoj ulozi - angažiran si kao kostimograf najgledanije domaće sapunice "Larin izbor". Kako si se snašao i vidiš li se u tome u budućnosti?
S apsolutnim sam oduševljenjem i sa puno entuzijazma prihvatio poziv da se priključim ekipi „Larinog izbora“. Oduvijek sam želio raditi kostimografiju, i u ovakvoj širini različitih likova koje nam pruža serija, vidio sam priliku za svoj kreativni razvoj. Cijeli proces smišljanja vizualnih identiteta naših protagonista započinje vizijama naše kreativne producentice Jelene Popović Volarić, s kojom onda kroz mnoge razgovore dolazimo do ideja kako bi koji lik mogao izgledati. Kroz taj proces koristimo mnoge reference, što je vrlo zabavno jer je svaki naš lik i karakterno i vizualno jako snažno odreden.
Vjerujem da ću i dalje raditi takve i slične projekte jer mi se jako sviđa raditi u timu sa toliko puno kretivnih i talentiranih ljudi iz različitih sektora, a ne bi se čudio ni da sam stanem iza kamere, s obzirom da me zanimaju i druge grane tog posla.

Kako izgleda radni dan kostimografa na jednom takvom projektu?
I dalje vrlo rano ustajem, recimo oko 7h, oko 8h me pokupi Branko (moj poslovni partner i moj asistent na seriji), pa nakon obavezne kave sa našim garderobijerkama započinjemo rad na kostimima za nove tek ispisane epizode. Tome predhode kreativni razgovori i razrada epizoda sa sektorima make upa i kose, sektora rekvizite te sa planericom, tako da možemo što bolje ukomponirati sve naše kreativne ideje sa idejama naših pisaca.
Nakon što slozimo i upišemo sve kostime za nadolazeće epizode, imamo probe novih kostima sa glumicama koje su nam u tom momentu slobodne, da bi zatim neke stvari prepravljali, nadopunjavali i slično.
Bar jednom tjedno obilazimo sve moguće dućane u potrazi za novim stvarima koje koristimo - od high street brandova, preko vintage i second hand shopova, pa sve do Hrelića.
Za scene koje su vizualno posebno dojmljive koristimo kreacije mojih kolega, hrvatskih dizajnera, na što smo posebno ponosni.

Prošlu sezonu si izostao s modne piste, na žalost mnogih. Možemo li ovu sezonu očekivati RS kolekciju na Fashion.hr-u?
Nažalost i ove godine ćemo izostati s modnih pista, upravo zbog količine posla na drugim projektima.
I uz najbolju pripremu i štrebersku organizaciju po kojoj smo poznati - jednostavno ne stignemo posvetiti svu kreativnu pažnju na sveobuhvatnu kolekciju.
Ono čemu se svakako veselimo je nadolazeća kolekcija torbi HERA by RS koju cemo opet predstaviti na Fashion.hr-u.

 Koji su po tebi IT komadi za nadolazeću sezonu?
Iskreno - stvarno ne znam. Nisam osoba koja se opterećuje trendovima, smatram ih nebitnim za stil.
Ono što uvijek volim naglasiti i ponoviti jest da pozitivna energija i osmijeh nikad ne izlaze iz mode, pa preporučam svima taj "modni dodatak".

Već četvrtu sezonu uspješno surađuješ s kožarskom kućom San Peter iz čega je proizašla luksuzna linija modnih dodataka Hera. Mora li nužno doći do kompromisa između industrije i dizajnera? Koje je tvoje iskustvo?
Naše iskustvo je jako pozitivno jer je reakcija kupaca i naših klijenata odlična. Kombinacija industrijske izrade i dizajna je doista dobitna kombinacija i svakako nešto čemu smo težili dugi niz godina. Sada kada tako uspješno ostvarujemo tu suradnju jasno mi je da je takva simbioza potrebna na mnogim granama dizajna, pa se nadam da će ovaj naš pionirski primjer i drugima utabati put i potaknuti ih na nešto novo!

Hera by Robert Sever s/s 2012.

Hera by Robert Sever s/s 2012.

Kao jedan od naših najproduktivnijh dizajnera i umjetnika odakle crpiš inspiraciju, i je li teško biti "svoj" iz sezone u sezonu?
Inspiracija je svuda i sve je inspiracija. Ne bih volio da, iako to jest cliche - ovo zvuči banalno. Uvjerenja sam da svatko tko je kreativan mora biti otvoren za stvari koje ga okružuju jer samo tako može biti inspiriran. Moja najveća inspiracija su moji prijatelji, muzika, i naravno - ljubav. Kao pravi horoskopski strijelac obožavam promjene, tako da se nikad ne bojim da ću ostati bez inspiracije.
Bez obzira da li radimo modni, grafički, industrijski dizajn, kostimografiju ili uređenje interijera - uvijek nastojimo sve to raditi iskreno i nepretenciozno.
U tome je naša tajna - nastojimo sve raditi sa puno ljubavi!





foto: Milica Czerny Urban

 Hugs & kisses

A


2 komentara:

  1. obožavam Roberta Severa! super intervju! a ti si PREDIVNA!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti puno :))). Sever je genijalan, a i torbe Hera su za poželjeti :)

    OdgovoriIzbriši